Projecten & Feedback

Hieronder vind je voorbeelden van projecten en werkzaamheden waar ik jouw organisatie bij kan helpen. Tevens vind je hier feedback dat ik van klanten heb ontvangen.

Lees hieronder meer

Feedback van Klanten

Lees de ervaringen van mijn klanten hier.

Fimke gaat erg gedegen te werk en is analytisch ontzettend goed. Fimke stelt de juiste vragen en is prettig in de omgang.
Haar aanpak helpt om meer structuur te brengen in de bestaande processen en ze heeft de juiste benadering om dit ook te implementeren.

Fimke is organisatiesensitief en weet processen snel te doorgronden. Ben je als organisatie op zoek naar iemand met deze eigenschappen dat Is Fimke bij uitstek de juiste persoon.

F. Boersma

Manager Vastgoed & Facilitair

Fimke heb ik leren kennen als een meedenkende en oplossingsgerichte professional.

Fimke is goed in haar vak en past haar makkelijk aan in de organisatie.

S. van Zanden

Hoofd Inkoop en Contractmanagement

Projecten

Hieronder kun je voorbeelden van projecten terugvinden die ik bij jouw organisatie zou kunnen uitvoeren. Deze voorbeelden zijn slechts een greep uit de mogelijkheden. Herken je één van deze uitdagingen of heeft jouw organisatie een andere behoefte op facilitair gebied? Neem dan contact met mij op. Samen zorgen we voor een oplossing die werkt.

Gebrek aan overzicht op contracten en leveranciers

Heeft jouw organisatie moeite om grip te houden op contracten en leveranciers? Misschien ontbreken duidelijke processen, worden deadlines gemist of ontbreekt er een effectief beheersysteem. Ik help bij het implementeren van een overzichtelijk contractbeheersysteem, inclusief het opschonen en digitaliseren van bestaande contracten, en zorg dat het team hiermee kan werken. Het resultaat? Geen verrassingen meer en altijd grip op de afspraken.

Complexe procesoptimalisatie in uw facilitaire organisatie

Loopt jouw organisatie vast door inefficiënte workflows en ontbrekende structuur? Door processen grondig te analyseren en te optimaliseren, verbeter ik de efficiëntie van de facilitaire afdeling. Of het nu gaat om inkoop, servicedesk of technische ondersteuning, ik werk met je samen om duurzame verbeteringen door te voeren die tijd en kosten besparen.

Uitdagingen bij verandertrajecten of implementatie van nieuwe systemen

Het doorvoeren van veranderingen binnen een organisatie, zoals de implementatie van een nieuw facilitair systeem of beleid, kan ingewikkeld zijn. Of het nu gaat om een FMIS-systeem of een digitaal registratiesysteem, ik begeleid de implementatie volledig: van stakeholdermanagement en procesbeschrijvingen tot het trainen van het team. Dit zorgt voor een soepele overgang en een succesvolle ingebruikname.

Advies over vraagstukken

Binnen een afdeling of team in jouw organisatie is er behoefte aan verandering, want zaken lopen niet lekker. Misschien is de verandering al duidelijk, zoals bijvoorbeeld het verbeteren van de interne werkwijze of het opzetten van nieuw beleid. Maar misschien is de benodigde verandering nog niet helder. Ik help de huidige situatie in kaart te brengen, knelpunten te identificeren en ik stel een haalbaar plan op. Ik kan vervolgens uiteraard ondersteunen bij de implementatie van dit plan.